۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۸

مدیر رادیو جوان در گفتگو با مهر:

افق صداوسیما با تغییر مدیران عوض نمی‌شود/ حل مشکلات مالی در اولویت باشد

افق صداوسیما با تغییر مدیران عوض نمی‌شود/ حل مشکلات مالی در اولویت باشد

مدیر شبکه رادیو جوان از رویکرد‌هایی که باید در آینده در شبکه‌های رادیویی و سازمان صداوسیما مورد توجه قرار گیرد سخن گفت و بیان کرد که این افق طبق منویات رهبر معظم انقلاب است و با تغییر مدیران عوض نمی‌شود.

بهنام احمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌های آینده‌ای که باید در شبکه جوان و همچنین رادیو مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: سازمان صدا و سیما بر اساس نیازهای روز جامعه سازمان‌دهی شده و از گذشته برنامه ریزی ها برای سازمان به شکلی مداوم با نگاه مقام معظم رهبری در این سازمان شکل گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه با تغییر مدیریت رسانه ملی چه رویکردهای جدید و به‌روزی باید در سازمان صداوسیما مدنظر قرار گیرد، بیان کرد: در واقع خط و مشی سازمان براساس منویات مقام معظم رهبری تدوین و اجرایی می‌شود و آمدن و رفتن آدم‌ها در رویکرد اصلی سازمان تاثیر چندانی ندارد بنابراین اگر آقای ضرغامی بماند این مسیر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و اگر هم شخص دیگری جایگزین شود رویکردهای سازمان تغییر اساسی نخواهد داشت.

احمدپور با اشاره به یکی از مشکلاتی که باید در دوره جدید مدیریت سازمان حل شود، اعلام کرد: با این حال یکی از مشکلات عمده ما در این سال ها مسایل بودجه ای بوده است که من امیدوارم چه آقای ضرغامی ابقا شود و چه شخص دیگری بیاید، بتواند این مسایل را حل کند تا دوستان ما راحت تر بتوانند وظایف خود را به انجام برسانند.

مدیر شبکه جوان با تاکید بر مسایل بودجه‌ای عنوان کرد: ما از گذشته تاکنون با مشکلات بودجه‌ای مواجه بوده‌ایم که ارتباطی هم با مدیریت آقای ضرغامی ندارد و همچنین بحث‌های مربوط به امکانات و سخت‌افزارها که با توجه به اینکه تهیه اینها بسیار هزینه‌بر است امیدوارم از طرف دولت و مجلس هر دو کمک شود وگرنه سیاست‌های اصلی سازمان مشخص است و آمدن و رفتن مدیران چندان تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

احمدپور در پایان بیان کرد: سازمان‌های رسانه‌ای رقبای قدرتمندی دارند، سازمان صداوسیما هم از این حیث استثنا نیست و رقبایی قوی در دیگر کشورها دارد که از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند. کسانیکه به آخرین امکانات فنی دنیا مجهز هستند و طبیعتا برای اینکه بتوانیم با آنها رقابت کنیم نیاز داریم که از این نظر رشد کنیم. از نظر دیگر مسایل مثل نیروی انسانی و تولید آثار و برنامه‌ها ما در جایگاه خوبی قرار داریم و شاید بتوان گفت که روزی نیست که برنامه جدیدی در سازمان تولید نشود.

 

کد خبر 2389470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha